czwartek, 20 maja 2010

Brązowy bieżnik i frywolitkowe buciki

Dostałam kiedyś brązowy kordonek z przeznaczeniem na bieżnik. Przeznaczenie należy wypełnić. Wybrałam bieżnik w piękne róże. Wzór zaczerpnęłam z gazetki "Moje robótki". Patrząc na niego myślałam, że będzie to szybka robótka, ale niestety dzierga się i dzierga.



Aby nie popaść w nudę robiąc powtórki na wzorze i zważywszy na fakt, iż znajomi spodziewają się malutkiej Marysi, postanowiłam wykonać tak samo malutkie buciki ozdobne. Wykonuję je metodą frywolitki na igle. Ta przyszła mi najłatwiej. Na materiał wybrałam Perle 8, śliska, ale ładnie wygląda.
Buciki są projektu Pana Damiana Szymonika, a to również jego wykonanie i wzór.


Fantastyczne i prześliczne.
A o to moje wykonanie. Jak do tej pory mam spodzik bucika.


2 komentarze:

  1. Projekt i wykonanie są autorstwa Pani Aleksandry Pawlak z Leszna a nie Pana Szymonika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie miałam informacje z gazetki "Moje robótki", co widać na załączonym zdjęciu z tej gazetki.

    OdpowiedzUsuń